یه نگرانی , یه کینه , یه غصه , یه کتاب , یه درس , یه کلاس , یه نفرت , یه امید
یه سردرگمی با خودشون میارن که حالت خوبه , ولی شبات قشنگ نیس . قبل خواب کلی دعا میکنی به امید اینکه حسای خوب زودتر برسن .
زندگی آبنباتی :)...ما را در سایت زندگی آبنباتی :) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 28
وگرنه خشکسالی کل شهرو نابود میکرد
از دیروز هوا ابری همراه با بارش های پراکنده و سیل وار شده حالا
ما را در سایت زندگی آبنباتی :) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 30
هیچکس اندازه من بهت توجه نخواهد کرد
هیچکس اندازه من تحمل نخواهد کرد
هیچکس اندازه من نخواهد موند
نمیگم چون اگه گفتنش فایده داشت الان بهم نزدیکمون میکرد
نمیگم چون اگه قرار بود یادت بمونه همیشه میموند
نمیگم چون گفتنش دیگه حقارته
بس نیس ؟
ما را در سایت زندگی آبنباتی :) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 30
» نمایش این صفحه بدین معناست که نویسنده وبلاگ یک مطلب را بصورت رمزدار درج کرده است و برای مشاهده کامل مطلب نیازمند آن هستید که کلمه عبور مرتبط با این مطلب را دانسته و وارد کنید.
زندگی آبنباتی :)...ما را در سایت زندگی آبنباتی :) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 34
ما را در سایت زندگی آبنباتی :) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 24