زندگی آبنباتی :)

خرید بک لینک
همیشه وقتی یه چیزیتو زندگیم طولانی میشد همین حسو داشتم

یه نگرانی , یه کینه , یه غصه , یه کتاب , یه درس , یه کلاس , یه نفرت , یه امید

یه سردرگمی با خودشون میارن که حالت خوبه , ولی شبات قشنگ نیس . قبل خواب کلی دعا میکنی به امید اینکه حسای خوب زودتر برسن .

زندگی آبنباتی :)...

ما را در سایت زندگی آبنباتی :) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 28 تاريخ: شنبه 24 تير 1396 ساعت: 13:41

خوب شد من عینک آفتابی نو خریدم

وگرنه خشکسالی کل شهرو نابود میکرد

از دیروز هوا ابری همراه با بارش های پراکنده و سیل وار شده حالا

+ نوشته شده در جمعه بیست و ششم خرداد ۱۳۹۶ساعت 16:35 توسط ش.ف |
زندگی آبنباتی :)...

ما را در سایت زندگی آبنباتی :) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 30 تاريخ: دوشنبه 5 تير 1396 ساعت: 10:02

دیگه هیچوقت یادت نمیارم که هیچکس اندازه من دوستت نخواهد داشت

هیچکس اندازه من بهت توجه نخواهد کرد

هیچکس اندازه من تحمل نخواهد کرد

هیچکس اندازه من نخواهد موند

نمیگم چون اگه گفتنش فایده داشت الان بهم نزدیکمون میکرد

نمیگم چون اگه قرار بود یادت بمونه همیشه میموند

نمیگم چون گفتنش دیگه حقارته

بس نیس ؟

+ نوشته شده در سه شنبه بیست و سوم خرداد ۱۳۹۶ساعت 0:9 توسط ش.ف |
زندگی آبنباتی :)...

ما را در سایت زندگی آبنباتی :) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 30 تاريخ: سه شنبه 23 خرداد 1396 ساعت: 2:49

» نمایش این صفحه بدین معناست که نویسنده وبلاگ یک مطلب را بصورت رمزدار درج کرده است و برای مشاهده کامل مطلب نیازمند آن هستید که کلمه عبور مرتبط با این مطلب را دانسته و وارد کنید.

زندگی آبنباتی :)...

ما را در سایت زندگی آبنباتی :) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 34 تاريخ: يکشنبه 21 خرداد 1396 ساعت: 3:37

میشه واسه دوس داشتنت هیچوقت پشیمون نشم ؟

زندگی آبنباتی :)...

ما را در سایت زندگی آبنباتی :) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 24 تاريخ: يکشنبه 21 خرداد 1396 ساعت: 3:37

صفحه بندی