هیچکس اندازه من بهت توجه نخواهد کرد
هیچکس اندازه من تحمل نخواهد کرد
هیچکس اندازه من نخواهد موند
نمیگم چون اگه گفتنش فایده داشت الان بهم نزدیکمون میکرد
نمیگم چون اگه قرار بود یادت بمونه همیشه میموند
نمیگم چون گفتنش دیگه حقارته
بس نیس ؟
ما را در سایت زندگی آبنباتی :) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 30