همه اینطورین که یه مدت از آدمیزاد جماعت فرارین ولی بعد دلشون هی دوست جدید میخواد , یا فقط من اینجوری مریضم ؟
ما را در سایت زندگی آبنباتی :) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 38 تاريخ: شنبه 13 خرداد 1396 ساعت: 2:57