
چرا اینقدر احمقین که فک میکنین هرکاری کنین طرف باهاتون میمونه ؟ چرا فک میکنین خودتون درست ترین ادم دنیایین ؟ لعنت بهتون . عوضیا...
ادامه مطلب
وقتی یکیو داری که باهاش حس تازگی میکنی , اینقدر به خودت نگو اگه نباشه چی کنم ؟ اگه بره چی میشم , اگه فلان شه بسار میشم . تهش چیه ؟ تهش اینه که به روزایی که به زور ازش بیرون اومدی برمیگردی , و حداقلش اینه که روزایی رو تو زندگیت داشتی که بتونی همه جا بگی بهترین بودن . به خودت سخت نگیر :)...
ادامه مطلب