زندگی آبنباتی :)

متن مرتبط با «360 chicago» در سایت زندگی آبنباتی :) نوشته شده است

36

  • نیلوبلاگ

    من همیشه حرفامو به شوخی زدم که فک نکنن عقده ی چیزیو دارم . ولی مشکل اینجاس که بقیه واقعا منو شوخی گرفتن و بدتر اینکه منم گم شدم ... خیلی وحشتناکه . خیلی...

    ادامه مطلب