
میدونی گفته بودی توام میخوای معذرت بخوای واس همه داد و هوارایی که زدیم , واس همه حرفایی که زدی , من فک کردم خب اونکه مسخواد اینکارو بکنه , منم که میخوام همینکارو بکنم , بزار راهو باز کنم , بزار پیش قدم شم . بزار من بگم که اونم بگه , بزار من شروع کنم , من میخواسم حد اقل با لبخند تموم شه . ولی نشد . اون آهنگ صدبار پلی شد و من اشک ریختم . واسه اینکه من فک میکردم اونم همینو میخواد . اونم یه موقعیت میخواد که هنو ببخشیم حتی اگه دیگه همو نبینیم . ولی اشتباه میکردم . اشتباهه دیگه , پیش میاد . تجربه میشه...
ادامه مطلب
وقتی یکیو داری که باهاش حس تازگی میکنی , اینقدر به خودت نگو اگه نباشه چی کنم ؟ اگه بره چی میشم , اگه فلان شه بسار میشم . تهش چیه ؟ تهش اینه که به روزایی که به زور ازش بیرون اومدی برمیگردی , و حداقلش اینه که روزایی رو تو زندگیت داشتی که بتونی همه جا بگی بهترین بودن . به خودت سخت نگیر :)...
ادامه مطلب