
چرا اینقدر احمقین که فک میکنین هرکاری کنین طرف باهاتون میمونه ؟ چرا فک میکنین خودتون درست ترین ادم دنیایین ؟ لعنت بهتون . عوضیا...
ادامه مطلب
- من زمستون اومدم + پاییز نرو ولی...
ادامه مطلب
شبا زود بخوابین که مجبور نشین فکر و خیال کنین ....
ادامه مطلب