زندگی آبنباتی :)

متن مرتبط با «37 5 celsius to fahrenheit» در سایت زندگی آبنباتی :) نوشته شده است

37

  • نیلوبلاگ

    چرا اینقدر احمقین که فک میکنین هرکاری کنین طرف باهاتون میمونه ؟ چرا فک میکنین خودتون درست ترین ادم دنیایین ؟ لعنت بهتون . عوضیا...

    ادامه مطلب
  • 35

  • نیلوبلاگ

    - من زمستون اومدم + پاییز نرو ولی...

    ادامه مطلب
  • 25

  • نیلوبلاگ

    شبا زود بخوابین که مجبور نشین فکر و خیال کنین ....

    ادامه مطلب