ولی عشق نه ...

خرید بک لینک
همیشه وقتی یه چیزیتو زندگیم طولانی میشد همین حسو داشتم

یه نگرانی , یه کینه , یه غصه , یه کتاب , یه درس , یه کلاس , یه نفرت , یه امید

یه سردرگمی با خودشون میارن که حالت خوبه , ولی شبات قشنگ نیس . قبل خواب کلی دعا میکنی به امید اینکه حسای خوب زودتر برسن .

زندگی آبنباتی :)...

ما را در سایت زندگی آبنباتی :) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 28 تاريخ: شنبه 24 تير 1396 ساعت: 13:41

صفحه بندی