یه نگرانی , یه کینه , یه غصه , یه کتاب , یه درس , یه کلاس , یه نفرت , یه امید
یه سردرگمی با خودشون میارن که حالت خوبه , ولی شبات قشنگ نیس . قبل خواب کلی دعا میکنی به امید اینکه حسای خوب زودتر برسن .
زندگی آبنباتی :)...ما را در سایت زندگی آبنباتی :) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 28