یبار نشد وقتی ما داریم درس میخونیم , خوابمون میبره , مامانمون بیاد بگه آخی بچم خسته شده , همش تا گوشی دستمونه میان تو اتاق
- کتاب را روی قفسه سینه ی خود میگذارد و خود را به خواب میزند .
+ نوشته شده در جمعه دوازدهم خرداد ۱۳۹۶ساعت 3:39 توسط ش.ف |
زندگی آبنباتی :)...
ما را در سایت زندگی آبنباتی :) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 24 تاريخ: شنبه 13 خرداد 1396 ساعت: 2:57