زندگی آبنباتی :)

متن مرتبط با «70r17» در سایت زندگی آبنباتی :) نوشته شده است

26

  • نیلوبلاگ

    من از الان ناراحت اون غروبای پاییزم که میخوابم و وقتی پاشدم همه جا تاریکه , بارونه , من تنهام , بغض دارم و به هیشکی نمیگم ....

    ادامه مطلب
  • 28

  • نیلوبلاگ

    Damahi - divaneh گوش بدین و سعی کنید باهاش اشک نریزید ....

    ادامه مطلب