من از الان ناراحت اون غروبای پاییزم که میخوابم و وقتی پاشدم همه جا تاریکه , بارونه , من تنهام , بغض دارم و به هیشکی نمیگم ....
Damahi - divaneh گوش بدین و سعی کنید باهاش اشک نریزید ....