زندگی آبنباتی :)

متن مرتبط با «330 area code» در سایت زندگی آبنباتی :) نوشته شده است

33

  • نیلوبلاگ

    وقتی یکیو داری که باهاش حس تازگی میکنی , اینقدر به خودت نگو اگه نباشه چی کنم ؟ اگه بره چی میشم , اگه فلان شه بسار میشم . تهش چیه ؟ تهش اینه که به روزایی که به زور ازش بیرون اومدی برمیگردی , و حداقلش اینه که روزایی رو تو زندگیت داشتی که بتونی همه جا بگی بهترین بودن . به خودت سخت نگیر :)...

    ادامه مطلب